*قبر میں حیات النبی صلی اللہ علیہ وسلم *

ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺼﻠﻮٰۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﺳﻤﯿﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺨﻠﻮﻗﺎﺕ ﮐﻮ ﻣﻮﺕ ﺍٓﺗﯽ ﮨﮯ، ﺍﻟﺒﺘﮧ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮨﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﺑﺮﺯﺧﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﮯ ﻭﺍﺳﻄﮧ ﭘﮍﺗﺎ ﮨﮯ، ﺑﺮﺯﺧﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺻﺮﻑ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﯽ ﺭُﻭﺡ ﮐﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺟﺴﻢ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﻗﺪﺭ ﺗﻌﻠﻖ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﺗﻌﻠﻖ ﻋﺎﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ، ﻣﮕﺮ ﺍﺗﻨﺎ ﮐﻢ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﮯ۔ ﺷﮩﺪﺍﺀ ﮐﯽ ﺍﺭﻭﺍﺡ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺟﺴﻢ ﺳﮯ ﻋﺎﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﻗﺮﺍٓﻥِ ﮐﺮﯾﻢ ﻧﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﺣﯿﺎﺀ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ، ‏( ۱ ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺒﯿﺎﺋﮯ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﺎ ﺩﺭﺟﮧ ﺷﮩﺪﺍﺀ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﺭﻭﺍﺡ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﺟﺴﻢ ﺳﮯ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ، ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﯿﺮﺍﺙ ﺑﮭﯽ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﺯﻭﺍﺝ ﮐﺎ ﻧﮑﺎﺡ ﺑﮭﯽ ﺩُﻭﺳﺮﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ، ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﻗﺮﺍٓﻥِ ﮐﺮﯾﻢ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ، ‏( ۲ ‏) ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﺭﻭﺍﺡ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺷﮩﺪﺍﺀ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﺣﯿﺎﺀ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ، ﻣﮕﺮ ﯾﮧ ﺣﯿﺎﺕ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺟﯿﺴﯽ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﻮﺕ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺣﺎﺻﻞ ﺗﮭﯽ، ﻧﯿﺰ ﻗﺮﺍٓﻥ ﻭ ﺳﻨﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﺒﯿﺎﺋﮯ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﻮ ﺩُﻭﺳﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﺗﺼﺮﻑ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﮯ، ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮨﻮ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕِ ﻣﺜﺎﻟﯽ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻋﻠﻢ ﮨﻮﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔
ﻭﺍﻟﻠﮧ ﺍﻋﻠﻢ
۴؍۸؍۱۴۲۲ﮪ
‏( ﻓﺘﻮﯼٰ ﻧﻤﺒﺮ ۱۰ / ۵۰۵
از شیخ الاسلام و سابق چیف جسٹس آف پاکستان حضرت مفتی محمد تقی عثمانی صاحب کے ایک خط سے اقتباس محمد عاقب اسنوی

Comments

Popular posts from this blog

*یزید کے بارے میں اہل سنت والجماعت احناف دیوبند کا مؤقف*

*کیا امام ابو حنیفہ امام جعفر صادق کے شاگرد تھے*

*نزلہ زکام کا دائمی علاج*