حق پر کون ہے

.
حق پر کون ؟؟
حدیث:
بنی اسرائیل 72 فرقوں میں تقسیم ہوئی تھی اور میری امت 73 فرقوں میں تقسیم ہوگی،
ایک کے علاوہ باقی سب جہنمی ہونگے،
صحابہ رضی اللہ عنہم نے پوچھا،!
نجات پانے والے کون ہیں؟
آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
جو میرے اور میرے صحابہ کے رستے پر  چلیں گے،
(ترمذی، حدیث2747،
کتاب الایمان،
باب: امت میں افتراق کے بارے میں،
راوی: عبداللہ بن عمرو رضی اللہ عنہ)
ﻣﺮﺯﺍﺋﯽ ﻣﺒﻠﻎ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﺧﻮﺏ ﮈﮬﻨﮉﻭﺭﺍ ﭘﯿﭧ ﮐﺮ ﺑﮯ ﭼﺎﺭﮮ ﻗﺎﺩﯾﺎﻧﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﻧﺎﺟﯽ ﻓﺮﻗﮧ ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﺟﮭﻮﭨﯽ ﺗﺴﻠﯿﺎﮞ ﺩﯾﺘﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺷﺎﺭﺣﯿﻦ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺍﺱ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ۔
ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﮐﻮ ﺍﻣﺎﻡ ﺗﺮﻣﺬﯼ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻧﮯ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺑﻮ ﺩﺍﺅﺩ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻧﮯ ﻣﻌﺎﻭﯾﮧ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺳﻔﯿﺎﻥ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯽ ﮨﮯ۔ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﻋﺮﺑﯽ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﯾﮧ ﮨﯿﮟ ۔
ﺍﻓﺘﺮﻗﺖ ﺍﻟﻴﻬﻮﺩ ﻋﻠﻰ ﺇﺣﺪﻯ ﻭﺳﺒﻌﻴﻦ ﻓﺮﻗﺔ، ﻭﺍﻓﺘﺮﻗﺖ ﺍﻟﻨﺼﺎﺭﻯ ﻋﻠﻰ ﺍﺛﻨﺘﻴﻦ ﻭﺳﺒﻌﻴﻦ ﻓﺮﻗﺔ، ﻭﺳﺘﻔﺘﺮﻕ ﻫﺬﻩ ﺍﻷﻣﺔ ﻋﻠﻰ ﺛﻼﺙ ﻭﺳﺒﻌﻴﻦ ﻓﺮﻗﺔ ﻛﻠﻬﺎ ﻓﻲ ﺍﻟﻨﺎﺭ ﺇﻻ ﻭﺍﺣﺪﺓ، ﻗﻴﻞ : ﻣﻦ ﻫﻲ ﻳﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ؟ ﻗﺎﻝ : ﻣﻦ ﻛﺎﻥ ﻋﻠﻰ ﻣﺜﻞ ﻣﺎ ﺃﻧﺎ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺃﺻﺤﺎﺑﻲ .
ﯾﻌﻨﯽ ﯾﮭﻮﺩ 71 ﺍﻭﺭ ﻧﺼﺎﺭﯼٰ 72 ﻓﺮﻗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﭧ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺍﻣﺖ ﻣﺴﻠﻤﮧ ﻋﻨﻘﺮﯾﺐ 73 ﻓﺮﻗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﭧ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ۔ﺍﯾﮏ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﺳﺎﺭﮮ ﻓﺮﻗﮯ ﺟﮩﻨﻢ ﺭﺳﯿﺪ ﮨﻮﮞ ﮔﮯ۔ ﮨﻢ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﻭﮦ ﺟﮩﻨﻢ ﺳﮯ ﺑﭽﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﻓﺮﻗﮧ ﮐﻮﻥ ﺳﺎ ﮨﻮ ﮔﺎ ؟ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺟﻮ ﺍﺱ ﻃﻮﺭ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﭘﺮ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺟﺲ ﭘﺮ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮨﯿﮟ ۔
ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺍﻓﺘﺮﺍﻕ ﺍﻣﺖ ﻣﺴﻠﻤﮧ ﮐﯽ ﭘﯿﺸﻦ ﮔﻮﺋﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ‘ ﺳﺘﻔﺘﺮﻕ ’ ﮐﺎ ﻟﻔﻆ ﺁﯾﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﻨﻘﺮﯾﺐ ﯾﺎ ﺑﮩﺖ ﺟﻠﺪ ﻣﺘﻔﺮﻕ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ۔ ﻋﺮﺑﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﮯ ﻗﻮﺍﻋﺪ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻣﺴﺘﻘﺒﻞ ﻗﺮﯾﺐ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻣﻀﺎﺭﻉ ﮐﮯ ﺻﯿﻐﮧ ﮐﮯ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﮟ ﺱ ﮐﺎ ﺍﺿﺎﻓﮧ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﺘﻘﺒﻞ ﺑﻌﯿﺪ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ‘ ﺳﻮﻑ ’ ﻟﮑﮭﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﮐﮯ ﻭﻗﻮﻉ ﺍﻭﺭ ﺟﮩﻨﻢ ﮐﻮ ﺳﺮﮐﯽ ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ ﺳﮯ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺳﻮﺭۃ ﺍﻟﺘﮑﺎﺛﺮ ﻣﯿﮟ ‘ ﮐﻼ ﺳﻮﻑ ﺗﻌﻠﻤﻮﻥ ‘ ﮐﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﺳﮯ ﺁﮔﺎﮦ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﯾﻌﻨﯽ ‘ ﮨﺮﮔﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﻠﺪ ﮨﯽ ﺗﻤﮭﯿﮟ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ’ ۔ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ‘ ﺳﻮﻑ ﺗﻔﺘﺮﻕ ’ ﮐﺎ ﻟﻔﻆ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ‘ ﺳﺘﻔﺘﺮﻕ ’ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﺭُﻭ ﺳﮯ ﺍﻣﺖ ﻣﺴﻠﻤﮧ ﻣﯿﮟ 72 ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻞ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻓﻮﺭﺍً ﺑﻌﺪ ﮨﻮﻧﺎ ﻻﺯﻡ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻓﯽ ﺍﻟﺤﻘﯿﻘﺖ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮﺍ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ۔ﭘﮩﻠﯽ ﺻﺪﯼ ﮨﺠﺮﯼ ﻣﯿﮟ ﮨﯽ 72 ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ، ﺟﻦ ﮐﯽ ﺗﺸﺮﯾﺢ ﺍﻭﺭ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﻗﺎﺩﯾﺎﻧﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺴﻠﻤﮧ ﻣﺠﺪﺩ ﺍﺑﻦ ﺟﻮﺯﯼ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ‘ ﺗﻠﺒﯿﺲ ﺍﺑﻠﯿﺲ ’ ﻣﯿﮟ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻓﺮﻗﮯ ﺍﻣﺖ ﻣﺤﻤﺪﯾﮧ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﮯ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺁﺝ ﺑﮭﯽ ﮐﺌﯽ ﻓﺮﻗﮯ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ ﺟﯿﺴﮯ ﻗﺎﺩﯾﺎﻧﯽ، ﺑﮩﺎﺋﯽ ﻭﻏﯿﺮﮦ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻧﮑﮯ ﻭﺟﻮﺩ ﺳﮯ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﺻﺤﺖ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺛﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﺗﺎ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺮﻗﮯ ﻻﺯﻣﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﻥ ﺑﮩﺘﺮ ﮔﻤﺮﺍﮦ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﮯ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﮐﺎ ﭼﺮﺑﮧ ﯾﺎ ﺍﻧﮑﺎ ﻧﯿﺎ ﺍﮈﯾﺸﻦ ﮨﯿﮟ۔
ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﻣﺖ ﻣﺴﻠﻤﮧ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺗﻔﺮﯾﻖ ﻭ ﮔﺮﻭﮦ ﺑﻨﺪﯼ ﮐﯽ ﺟﻮ ﭘﯿﺸﻦ ﮔﻮﺋﯽ ﺗﮭﯽ ﻭﮦ ﻣﺤﺾ ﺑﻄﻮﺭ ﺗﻨﺒﯿﮧ ﻭ ﻧﺼﯿﺤﺖ ﮐﮯ ﺗﮭﯽ ۔ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﭘﺮ ﻏﻮﺭ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻣﺴﺎﻟﮏ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﻭﻋﺎﺕ ﺩﯾﻦ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﻟﺮﺍﺋﮯ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺟﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﭘﺮ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻼﺋﮑﮧ ﭘﺮ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻟﻮﮞ ﭘﺮ، ﻗﯿﺎﻣﺖ ﮐﮯ ﺩﻥ ﭘﺮ، ﺍﭼﮭﯽ ﯾﺎ ﺑﺮﯼ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﮐﮯ ﻣﻨﺠﺎﻧﺐ ﺍﻟﻠﮧ ﮨﻮﻧﮯ ﭘﺮ ،ﺍﻭﺭ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺍﭨﮭﻨﮯ ﭘﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ،ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﻌﻢ ﮐﻮ ﺁﺧﺮﯼ ﻧﺒﯽ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ،ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﮨﯿﮟ ،ﺭﻭﺯﮦ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺯﮐﻮٰۃ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﺳﺘﻄﺎﻋﺖ ﮨﻮﻧﮯ ﭘﺮ ﺣﺞ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ،ﻣﻌﺮﻭﻑ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﮑﺮﺍﺕ ﺳﮯ ﺭﻭﮐﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﯾﮧ ﺳﺐ ﻣﻮﻣﻦ ﮨﯿﮟ ﺑﺸﺮﻃﯿﮑﮧ ﻭﮦ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺫﺍﺕ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺻﻔﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﻮ ﺷﺮﯾﮏ ﻧﮧ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﮞ – ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺩﯾﻦ ﮐﯽ ﻣﺒﺎﺩﯾﺎﺕ ﭘﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﺭﮐﺎﻥ ﺍﺳﻼﻡ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﭘﯿﺮﺍ ﮨﻮ ﻭﮦ ﺩﯾﻦ ﮐﮯ ﻓﺮﻭﻋﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺭﺍﺋﮯ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﻣﻮﻣﻦ ﻭ ﻣﺴﻠﻢ ﮨﯽ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺳﮯ ﺧﺎﺭﺝ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ۔ﺩﯾﻦ ﮐﺎ ﻓﮩﻢ ﻧﮧ ﺗﻮ ﺳﺐ ﮐﻮ ﯾﮑﺴﺎﮞ ﻋﻄﺎﺀ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺫﮨﻦ، ﺻﻼﺣﯿﺘﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻃﺒﺎﺋﻊ ﺍﯾﮏ ﺟﯿﺴﮯ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﯿﮟ ۔ﺑﮩﺮ ﺣﺎﻝ ﯾﮧ ﻃﮯ ﺷﺪﮦ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻓﺮﻭﻋﯽ ﺍﺧﺘﻼﻓﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻗﻠﺖ ﻓﮩﻢ ﮐﯽ ﺑﻨﺎ ﭘﺮ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﮑﺎﺗﺐ ﻓﮑﺮ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔
72 ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﻋﻼﻣﮧ ﺍﺑﻦ ﺟﻮﺯﯼ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺑﺘﺪﺍﺀ ﻣﯿﮟ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺭﺿﻮﺍﻥ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻭﺭ ﺳﻮﺍﺩ ﺍﻋﻈﻢ ﺳﮯ ﻋﻠﯿﺤﺪﮦ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺧﻮﺍﺭﺝ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﻓﺮﻗﮯ ﺑﻨﮯ ﺗﮭﮯ ،ﭘﮭﺮ ﺍﻧﮑﮯ ﺭﺩّ ﻋﻤﻞ ﻣﯿﮟ ﻣﺰﯾﺪ ﭼﺎﺭ ﻓﺮﻗﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﻗﺪﺭﯾﮧ، ﺟﺒﺮﯾﮧ، ﺟﮩﻤﯿﮧ، ﻣﺮﺟﯿﮧ۔ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺍﻥ ﮔﻤﺮﺍﮦ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﻞ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﭼﮫ ﮬﻮﮔﺌﯽ۔ ﻋﻼﻣﮧ ﺍﺑﻦ ﺟﻮﺯﯼ ﮐﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﭼﮫ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺁﭘﺲ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﺴﻞ ﭨﻮﭦ ﭘﮭﻮﭦ ﺍﻭﺭ ﺗﻔﺮﯾﻖ ﮨﻮﺗﯽ ﺭﮨﯽ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﺮ ﻓﺮﻗﮧ ﺑﺎﺭﮦ ﺑﺎﺭﮦ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻣﺠﻤﻮﻋﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﻥ ﮔﻤﺮﺍﮦ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﺒﻮﯼ ﮐﯽ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ 72 ﮬﻮﮔﺌﯽ۔ ﺍﻥ 72 ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﻟﮓ ﺍﻟﮓ ﻧﺎﻡ ﮐﯽ ﺻﺮﺍﺣﺖ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﯽ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﯾﮩﺎﮞ ﺑﺨﻮﻑ ﻃﻮﺍﻟﺖ ﺑﯿﺎﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﯽ۔ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﻔﺼﯿﻼﺕ ” ﺗﺤﻔﮧ ﺍﺛﻨﺎ ﻋﺸﺮﯾّﮧ “ ﺍﺯ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻌﺰﯾﺰ ﻣﺤﺪﺙ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﯽ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﯿﮟ ۔

Comments

Popular posts from this blog

*یزید کے بارے میں اہل سنت والجماعت احناف دیوبند کا مؤقف*

*کیا امام ابو حنیفہ امام جعفر صادق کے شاگرد تھے*

*نزلہ زکام کا دائمی علاج*